Hei!

Selainversiosi on vanhentunut. Ole hyvä ja lataa uudempi versio selaimesta.

Kariniemen
asiantuntijat palveluksessasi

Kuluttajaneuvojamme ovat Suomen parhaita kana-asiantuntijoita.
Voit soittaa tai lähettää kysymyksiä kananpoikatuotteistamme ja niiden käytöstä.

Kana-asiantuntijamme

"Kaikki Kariniemen kananpoikatuotteisiin liittyvät kysymykset ovat tervetulleita ja vastaamme niihin mielellämme. Myös omat näkemyksesi ovat tärkeitä, joten kerro niistä meille. Ruoka-alan ammattilaisista koostuva tiimini tietää, miten vastuullisessa tuotantoketjussa hyvä syntyy hyvästä."

Meri Kantoniemi

Kuluttajaneuvontapäällikkö

"Kariniemen ravitsemusasiantuntijana tiedän kanaruokien terveysvaikutukset. Kariniemen kananpoika on osa terveellistä ruokavaliota ja vinkkaan mielelläni käytännön esimerkkejä. Kehittäessämme HKScanilla vastuullisia kananpoikatuotteita, olen aina mukana tiimissä. Niinpä kuuntelen mielelläni myös sinun kehitysideoitasi."

Soile Käkönen

Ravitsemusasiantuntija

Mikäli haluatte tehdä ehdotuksen yhteistyöstä tai lahjoituksesta, voitte olla yhteydessä meihin tällä lomakkeella.

Ota yhteyttä

Lähetä meille viestisi oheisella lomakkeella. Täytäthän myös yhteystietosi, jos toivot meiltä vastausta viestiisi. Sähköpostiyhteydenottoihin vastaamme mahdollisimman pian. Voit myös soittaa kuluttajapalveluun: Kuluttajaneuvonta palvelee arkisin klo 10.00-14.00. Kuluttajapalvelun maksuton palvelunumero on 0800-0-5450.

Viesti

Yhteystiedot

Haluan, että minuun otetaan yhteyttä

Jätä meille viesti

Lähetä viesti tuotteista, niiden käytöstä tai palautetta sivustosta

Usein kysyttyä

Joskus vastaus on jo lähelläsi - katso löytyisikö se kysytyimmistä Kanakysymyksistä

0800-0-5450

Puhelinpalvelumme vastaa kysymyksiin arkisin kello 10-14 (maksuton).

Facebook

Vastaamme myös Kariniemen Facebook-kanavalla

https://facebook.com/kariniemen

(arkisin klo 8-20)

Twitter

Löydät meidät myös twitteristä tilillä

@HKScanFinland

(arkisin klo 8-20)

 

Jos kuluttajan ja HKScanin välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tämä sivusto käyttää evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi HKScanin Tietosuojaselosteen mukaisesti.
Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön edellä kuvatulla tavalla.